Teräskolmion tekijät: 
Erja,  Teräskolmion Kasvattama Vastuullisuuden Edistäjä
Erja Yli-Kahila on Teräskolmion toimitusjohtaja ja yrityksen kolmannen sukupolven jatkaja – mutta ennen kaikkea hän on Teräskolmion kasvattama. Erja on kasvanut Teräskolmion yrittäjäperheessä, jossa yrityksen arki oli läsnä jo lapsuudessa. Hän muistaa, kuinka he sisarustensa kanssa leikkivät Teräskolmion pihassa ja seurasivat bisneksen rytmiä läheltä. Yrittäjyyden merkitys iskostui osaksi hänen ajatteluaan jo varhain.
Erja vietti useita vuosia ulkomailla, opiskellen ja työskennellen. Lopulta hän palasi Suomeen ja tuli Teräskolmioon tekemään ensin talouspuolen töitä äitinsä jalanjäljissä. Yrityksen johto siirtyi hänen vastuulleen isän poismenon jälkeen.
– Tiesin, että haluan jatkaa yrityksen tarinaa. Mietimme myyntiä ja ulkopuolista johtajaa, mutta lopulta oli selvää, että yritystä ei myydä tai lopeteta. Meillä on vahva historia ja toimiva liiketoiminta, eikä ollut riittävää syytä luopua siitä, Erja kertoo.
Erjalle vastuullisuus on aina ollut keskeinen arvo. Hän haluaa viedä alaa eteenpäin, eikä pysähtyä vanhoihin toimintamalleihin. Henkilöstö on yksi yrityksen tärkeimmistä voimavaroista, ja pitkäaikaiset työntekijät kertovat yrityksen hyvästä ilmapiiristä.
– Menestyksemme ei synny koneista tai materiaalista, vaan ihmisistä. Työntekijät ovat kuin perhettä – kun heillä on tiukka paikka, tuemme heitä, ja he antavat vastavuoroisesti yritykselle parhaansa, hän korostaa.
Yrityksen pitkä historia on vahvuus, mutta se ei yksinään riitä – asiakkaita pysyvät yrityksen palvelun ja luotettavuuden ansiosta.
– Meidän asiakkaamme eivät arvosta pelkästään kalustoamme, vaan sitä, että he voivat luottaa meihin. Jos he tarvitsevat jotain nopeasti, me järjestämme sen, Erja vakuuttaa. 
Erja näkee alan muuttuvan merkittävästi digitalisaation ja sähköistymisen myötä. Metallit, joita yritys käsittelee, ovat yhä tärkeämpiä, ja alan konsolidaatio kiihtyy. Teräskolmion kilpailuetu on sen joustavuus: se pystyy palvelemaan sekä pieniä että suuria asiakkaita tehokkaasti.
– Olemme tarpeeksi pieniä ollaksemme joustavia ja asiakaslähtöisiä, mutta tarpeeksi suuria palvellaksemme isompia asiakkaita. Kasvun on tapahduttava hallitusti, jotta säilytämme ne vahvuudet, jotka tekevät meistä kilpailukykyisiä, hän sanoo. 
 Erja on erityisen ylpeä siitä, että yritys on onnistunut mukautumaan eri asiakassegmentteihin ja kehittämään prosesseja, joilla se voi kilpailla alalla menestyksekkäästi. 
– Haluamme pysyä kehityksen kärjessä ja varmistaa, että yritys menestyy myös tulevaisuudessa, hän summaa.